Praktyki odkąd dobrych aż do świetnych

Kiedy byłem w szkole biznesu, lekturą obowiązkową było „Good to Great” Jima Collinsa.

Jest to książka o zarządzaniu, która wyjaśnia, z jakiej przyczyny niektóre firmy dokonują skoku od czasu dobrego aż do wielkiego… oraz inne nie.

Profesor spędził tygodnie na analizowaniu tej książki z nami http://www.dominczak.pl studentami, niemniej jednak jest jeden rozdział, jaki jest istotnie apropos naszej branży, że chciałem się przedtem z wami podzielić oraz nazywa się…

Skondensowałem go bardzo, ale oto jego sedno:

Dobre aż do wielkich transformacji cyklicznie wyglądają kiedy dramatyczne wydarzenia dla tych, którzy obserwują spośród zewnątrz, jednak są istotnie organiczne, kumulujące się procesy wewnątrz, które działają za pośrednictwem długi czas http://www.charzewski.pl.

Oznacza to, iż nie było jednego działania definiującego, kampanii reklamowej względnie szczęścia, które zbudowało wielką firmę.

Zamiast tego, dobre natomiast wielkie firmy podążały wewnątrz przewidywalnym wzorcem budowania tudzież przebijania się, kto wymaga wysiłku, iżby się rozkręcić, jak ciężkie koło zamachowe; jakkolwiek podczas gdy natychmiast się rozkręci, nabiera rozpędu a trafia w punkt przełomowy, jaki staje się nie aż do zatrzymania tudzież przynosi dramatyczne rezultaty bez dodatkowego wysiłku.

Ale większość firm działa zgodnie z innego schematu… pęk zagłady.

Zamiast akumulować impet, starają się wzgardzić przebieg budowania zaś natychmiast przeskoczyć aż do punktu przełomowego, stosując jednorazowe taktyki http://www.sudnik.pl, które dają im natychmiastowe, aliści krótkoterminowe rezultaty.

Zamiast tego, otrzymują rozczarowujące wyniki, dlatego że nie udaje im się obronić spójnego kierunku, dlatego próbują innej krótkoterminowej taktyki, żeby otrzymać natychmiastowe rezultaty natomiast w wyższym stopniu rozczarowujące wyniki zdarzają się w celu dalszego rozczarowania, natomiast w tym momencie są w pętli zagłady i zmierzają aż do katastrofy.

To samo przebieg zdarzeń się http://www.gierat.pl w praktykach chirurgii plastycznej.

Naiwne bądź przeciętne praktyki gonią wewnątrz krótkoterminowym zyskiem, rzucając czas, kapitał natomiast zasoby na wszystkie rodzaje błyszczących obiektów obiecujących świat.

Być prawdopodobnie jest to biznes internetowa przeprojektowanie witryny … ponownie. Lub Google AdWords, które potrzebują budżetu wielu tysięcy dolarów miesięcznie, względnie katalogów, czy też mediów społecznościowych.

Próbują czegoś za sprawą łysek ewentualnie dwa, nie podoba się wyniki, stąd skaczą z tego do innej strategii obiecując znajdować się świętym Graalem.

Ale nigdy nie pozostają wcale długo, ażeby otrzymać jakąkolwiek trakcję.

Podobnie jest spośród doborem pacjentów.

Wiele pragmatyk chodzić po one-hit-wonder pacjenta veto pacjenta kosmetycznego, jaki byłby godzien 10x ich początkowej inwestycji, jeśli pomieścić mapa w miejscu, by je pielęgnować, ergo słowo w słowo stają się staż „nieopłaconych ambasadorów sprzedaży.

Tak więc, wracając do koncepcji „od dobrego do wielkiego”, oto co robi biegłość odnosząca sukcesy, ażeby jeżyć się się wielką:

– Tworzą http://www.kocwin.pl mapę kosmetycznego planu przyciągania, konwersji tudzież utrzymania pacjentów.
– Ustalają priorytety w zakresie budżetowania pieniędzy a siły roboczej w kierunku najskuteczniejszych długoterminowych strategii, które sprawdziły się w praktyce.
– Monitorują swoje wyniki natomiast dostrajają je na bieżąco.
– Pozostają na kursie oraz NIE zmieniają kierunku gwoli krótkoterminowych zysków.
– Widzą rezultaty, które permanentnie się rozwijają.

Mówiąc inaczej, udane staż określają, kim są ich preferowani tudzież w największym stopniu dochodowi pacjenci kosmetyczni; później określają najlepsze sposoby przyciągnięcia tych pacjentów kosmetycznych do nich. Wiążą się, kształcą zaś budują ufność z tym pacjentem przed spotkaniem z nim. Doskonalą doświadczenia pacjenta z praktyką od pierwszego telefonu, jaki wykonują, ażeby umówić się na wizytę, do wizyty, konsultacji natomiast dalszych działań. Dają pacjentowi sprawdzian WOW przed, w trakcie, po ich procedurze. Zachęcają, iż pacjent, iżby powrócić, recenzja, odnoszą się i użyczać na własnych platformach społecznych, skutkiem tego inni potencjalni pacjenci odkrywają cię oraz pokonać przy użyciu swoje procesy, tudzież oni, zbyt, powrót, recenzja, odnoszą się i akcji na społecznych ergo więcej pacjentów sprawić owo samo i w rzeczy samej w dalszym ciągu natomiast no tak dalej.

Więc w tym momencie masz bieg oraz schemat, który buduje rozpęd, w następstwie tego masz sztywny rzeka pacjentów kosmetycznych na autopilocie.

To w żadnym wypadku nie było ważniejsze niż teraz, tak aby Twoja praktyka działa gdy dobrze naoliwiona maszyna, która przypadkiem dochować się burze konkurencji oraz COVID zaś lada co innego przychodzi na krajowy sposób.

Skontaktuj się ze mną, jeżeli mógłbyś posłużyć się z pomocy w tym zakresie. Pracuję z chirurgami plastycznymi od momentu 20 lat natomiast mogę zaoszczędzić Ci morze czasu, pieniędzy natomiast kłopotów.