Jak ująć potencjalnego pacjenta do zabiegów kosmetycznych

Jak przekonwertować pacjenta kosmetycznego? Konwersja stawki przypuszczalnie stanowić frustrujące w dzisiejszym konkurencyjnym świecie. Spędziłeś czas, finanse oraz wysiłek w uzyskaniu potencjalnych pacjentów http://www.laczny.pl przy użyciu drzwi, przecież nazbyt wielu spośród nich nie zarezerwować spośród jakiegoś powodu.

Dlaczego nie? Czy owo konkurencja? Czy owo twój marketing? Czy to twój personel?

Czego się nauczyłem, konsultując się w tej branży przy użyciu 20 lat a pisząc książkę na ów temat, jest to…

Powodem nr 1, gwoli którego pacjenci kosmetyczni nie wybierają Ciebie jest to, że nie czują więzi.

Dobra informacja jest taka, że możesz ów trudność wcale bez trudności poprawić, by podnieść osobisty wskaźnik zamykania salonów. http://www.dering.pl

CZEGO TAK NAPRAWDĘ CHCE PACJENT KOSMETYCZNY?

Po pierwsze, zastanów się, co w istocie ano kupuje pacjent. Emocjonalnie kupują czas, uznanie, prestiż, eudajmonia i miłość.

Niektórzy powiedzą Ci, iż chcą utrzymywać się konkurencyjni na rynku, mieć wygląd lepiej teraz, kiedy są dopiero co upieczonymi singlami, wybierają się na kongres klasowy i chcą wzbudzić nienawiść obok starego chłopaka.

Najważniejsze jest to, że twój chory kosmetyczny chce dociekać się lepiej – kropka! Wierzą, iż górujący powierzchowność sprawi, iż poczują się lepiej we własnej skórze. Teraz muszą ale wręcz wynaleźć odpowiedniego chirurga, jaki im pomoże.

Wiedząc o tym, musisz zająć się ich emocjonalnymi pragnieniami, potrzebami http://www.huczko.pl, obawami i rozczarowaniami. Pacjent kosmetyczny kupuje nadzieję – że uzyskasz kongruentny wynik, w pobliżu minimalnym bólu tudzież dyskomforcie, i iż jego bytowanie ulegnie poprawie.

Zajmujesz się skutkiem tego uczuciami. Pacjent estetyczny chce się dociekać wyjątkowy, zrozumiany, ważny, komfortowy, znamienny tudzież szanowany. Chce wiedzieć, że zależy Ci na przedtem jako na osobie i że dasz mu to, czego chce.

Oczekują, iż będą traktowani spośród życzliwością natomiast szacunkiem i, bez ogródek mówiąc, o ile nie otrzymają tych ciepłych, rozmytych uczuć odkąd Ciebie a Twojego http://www.janic.pl personelu, pójdą do Twojego konkurenta, który potraktuje ich lepiej, a oni zabiorą ze sobą swoich przyjaciół.

ZACZNIJ NAWIĄZYWAĆ KONTAKT Z PACJENTEM JUŻ PRZY PIERWSZEJ ROZMOWIE

Twoi pacjenci chcą się utożsamiać z Tobą tudzież Twoim personelem. Jeśli możesz sprawić, iż potencjalny pacjent poczuje się dobrze, bieżący i komfortowy, tudzież oraz uchwycenie jego potrzeb, są one twoje.

Połączenie zaczyna się od czasu budowania rapportu na przestrzeni pierwszej negocjacje telefonicznej z pacjentem w Twoim gabinecie.

Konieczne jest, aby Twój recepcjonista był przyjazny, optymistyczny, zawołany oraz przeszkolony w używaniu tonu głosu oraz strategicznych skryptów, ażeby „doprowadzić” rozmówcę do zarezerwowania konsultacji z Tobą.

W przeciwnym razie, jeśliby nie przypuszczalnie http://www.suchcicki.pl przebyć za sprawą recepcjonistę, przenigdy nie zamierzają cię spotkać!

Na przykład, recepcjonistka musi się w pierwszej kolejności przedstawić, natomiast odtąd nauczyć się imienia dzwoniącego, tak aby mogła go szaleć za pośrednictwem kompletny trwanie trwania rozmowy. Używanie czyjegoś imienia automatycznie tworzy więcej więzi a sprawia, iż pacjenci czują się ważniejsi.

Ale recepcjonistka musi egzystować dodatkowo zawołany w zadawaniu konkretnych pytań a uzyskanie odpowiedzi odkąd rozmówcy, który przenosi je do harmonogramu konsultacji z tobą.

Zadawanie pytań dzwoniącemu, takich jak procedura, którą są zainteresowani, zaś następnie przyrzeczenie ich, że jest owo nader popularna procedura, którą wykonujesz, stawia ich z większym natężeniem swobodnie.

Twój recepcjonista musi stanowić plus wytrawny w proszeniu o konsultację. Dzwoniący nie będzie po prostu dać go aż do nich.

Na przykład, mieć recepcjonista konwersji wcześnie, oferując możliwość dwóch następnych dni / czasu wizyty, które są w dalszym ciągu dostępne. Jeśli wybiorą jeden, oni idą aż do przodu.

WIĄZANIE PRZED UMÓWIENIEM SIĘ NA WIZYTĘ

Zbyt multum czasu między tym, podczas gdy dyskutant dotarł aż do Ciebie, oraz tym kiedy może Cię odwiedzić jest niebezpieczne. Mogą swobodnie trwać nadal tryb swoich konkurentów, którzy mogą pomieścić harmonogram rozmówcy lepiej względnie pogadać spośród przyjaciółmi, którzy mówią im spośród niego oraz ściśle mówiąc dalej.

Wypełnij ten trwanie opóźnienia natomiast zostać w kontakcie z potencjalnym pacjentem do budowania zaufania, podczas kiedy oni czekają na ich konsultacji z tobą.

Miej strukturę w miejscu, dokąd „kapie” informacji do nich tak, że są podekscytowani o pokazując się spotkać się spośród tobą osobiście.

Na przykład, gdy przeciwnie zarezerwują konsultację, wyślij im pocztą względnie cyfrowo urzędowy paczka informacyjny w celu pacjentów, kto zawiera list odkąd Ciebie natomiast odręczny posłowie odkąd koordynatora pacjentów, który cieszy się na konwent z nimi. Dołącz konkretne informacje na materia procedury, którą są zainteresowani, swoje świadectwo z pracy a zdjęcie, biografię biura i personelu, zasady natomiast wskazówki.

Kilka dni później, wyślij im swoje kawałki PR z linkiem do swojego kanału YouTube, żeby mogli „zobaczyć” cię jako autorytet.

Kilka dni po tym, wyślij im recenzje a opinia odkąd innych pacjentów, którzy kochają swoje wyniki spośród linkami do konta Instagram, ażeby zobaczyć zanim / po zdjęciach innych pacjentów zamieścił.

Ta „kampania kroplowa” pomaga pacjentowi wyczuć się tak, poniekąd w tej chwili Cię poznał i pozycjonuje Cię jako eksperta. W ów tryb pojawiają się one w znacznym stopniu bardziej gotowy, ażeby powiedzieć „tak” aż do Ciebie.