Czy jesteś ustawiony na wygraną?

Czy jesteś ustawiony na wygraną? Rozwój staż kosmetycznej wynika z jasności, skupienia, dyscypliny oraz odwagi, iżby zobaczyć, gdzie są problemy a zaradzić je.

Dlaczego? Ponieważ nie można przywrócić do równowagi tego, czego się nie wie. Nie możesz podobnie chować http://www.foit.pl głowy w piasek i robić tego, co furt robiłeś, jako że zostaniesz w tyle.

Potrzebna jest tu brutalna szczerość. Gdzie są Twoje obszary problemowe, które powstrzymują Cię od czasu większej liczby pacjentów oraz zysków? Czy wiesz, azali przeciwnie zgadujesz?

Czy jesteś pewien, iż owo jest to, azaliż jest cokolwiek innego, że jest uszkodzony, iż nie wiesz o lub nie uprzedni skłonne aż do rozwiązania?

Dowiedzmy się…

Świetnym miejscem aż do rozpoczęcia jest 9-punktowa ocena, która da Ci jasność, której potrzebujesz, ażeby skoncentrować się na tym, co jest najważniejsze w celu Twojej praktyki oraz Twoich przychodów, iżby rosły.

Wystarczy kontrować „tak” ewentualnie „nie” na poniższe pytania, iżby sprawdzić, bądź jesteś przygotowany na zwycięstwo:

CZY MASZ PLAN MARKETINGOWY, KTÓRY WYKORZYSTUJE KILKA STRATEGII POZYSKIWANIA PACJENTÓW?

Pacjenci kosmetyczni żyją dzień dzisiejszy na kanałach multimedialnych a chcą informacji w taki sposób, w jaki chcą.

Niektórzy potencjalni pacjenci chcą rozpoznawać Cię na Facebooku.
Niektórzy chcą oglądać Twoje zdjęcia zaś filmy na Instagramie.
Niektórzy chcą http://www.cygal.pl dosięgać wzrokiem Twój taniec na TikTok – żartując, wszak wejdź wcześniej.
Niektórzy chcą odczytywać Twoje wpisy na blogu
Większość chce przeczytać o Tobie opinie innych Twoich pacjentów kosmetycznych
Niektórzy chcą przewertować Twoją stronę internetową spośród dokładnością do jednego zęba.

Potrzebujesz dlatego strategii tworzenia i dystrybucji treści wzdłuż i wszerz tam, gdzie mogą znajdować się potencjalni pacjenci, by przyciągnąć ich uwagę.

CZY JESTEŚ W STANIE ŚLEDZIĆ SKĄD POCHODZĄ TWOI NOWI PACJENCI?

To jest o mnogość w ciągu drogie, iżby reklamować dziś i nie wiedzieć, co działa. Kiedy konsultuję się spośród praktykami, wyciągamy raporty, które mówią nam o źródle skierowania.

Jednak dane te mogą być niedokładne, kiedy dowiadujemy się:

Recepcjonista w żadnym wypadku nie zapytał dzwoniącego, w który tryb dowiedział się o Tobie
Albo recepcjonistka po prostu kliknęła na zupa rozwijane początek skierowania, dlatego że system komputerowy nie pozwolił jej kontynuować bez wybrania czegoś
Albo pacjent zostawił puste odcinek na formularzu przyjęcia pacjenta natomiast nikt go nie zapytał
Lub pacjent powiedział „internet”, jak zapytany z wykorzystaniem telefon, niemniej jednak potem, jak odwiedza http://www.zdancewicz.pl tudzież staje się z większym natężeniem komfortowe, niewiasta otwiera się, iż tak owo był przyjaciel, który skierował ją właściwie pani googled ciebie, poszedł aż do witryny, a następnie IG stwierdzić cię

CZY TWÓJ PERSONEL REAGUJE NA NOWE LEADY NATYCHMIAST?

Statystyki pokazują, że 48% biur nie śledzić na internetowych prowadzi, skoro są one zanadto zajęci bądź nie sądzę, iż są one dobrej jakości prowadzi, w takim razie po co wracać sobie głowę
Lub niektórzy kadra praktyki rozpoznawać dni później tudzież do tego czasu ołowiu wzrosła zimna względnie ich konkurenci w tym momencie osiągnęły out
Ktokolwiek podąża w górę jako najwyższy ma http://www.majtyka.pl przewagę 1st responder, dlatego należy systemu, żeby skoczyć na tych przewodów natychmiast, kiedy są gorące

CZY TWÓJ PERSONEL TELEFONICZNY KONWERTUJE CO NAJMNIEJ 60% ROZMÓWCÓW NA SPOTKANIA?

Doświadczenie telefoniczne możliwy chory ma spośród praktyką jest brane zbyt lekko w większości praktyk. Pamiętaj, iż nowi pacjenci wcale nie zamierzają się z Tobą spotkać, jeśli nie mogą spudłować recepcjonistki.

Większość chirurgów spędził fortunę na ich stronie internetowej, tak aby stanowić postrzegane jako najlepsze, natomiast nie na tak duża liczba na umiejętności telefonicznych ich recepcjonistka, którzy reprezentują je.

Tak więc, prawdopodobny chory sprawdził swoją stronę internetową tudzież jest podekscytowany, iżby połączyć się z tobą, atoli w przyszłości zmienia zdanie, dzwoniąc aż do biura.
Mogli dochrapać się automatyczną sekretarkę bądź irytujące drzewo telefoniczne względnie bierny recepcjonista, który nie przeszkadza wiązadło z rozmówcą.

Mój całokształt natomiast ego robimy mystery shopping od powyżej 20 lat tudzież oto, co wiem na pewno… KAŻDA rutyna być może posłużyć się z http://www.roclawski.pl pomocy w tym zakresie.

I na to samo dlatego, iż przeszkolono ich raz, nie oznacza, że pozostają przeszkoleni. Połączenia muszą egzystować monitorowane, skrypty muszą istnieć przestrzegane oraz obciążenie musi być w miejscu, dlatego everyman aparat telefoniczny jest obsługiwany profesjonalnie.